Glede

by Julie Marlen Engel

Jeg gleder meg…

IMG_1671

 

For meg handler desember om å glede seg.

  • Jeg gleder meg til å kjøpe ferdig alle julegavene.
  • Jeg gleder meg til å gå til frisøren før jul.
  • Jeg gleder meg til å se «Reisen til julestjernen» og «Historien om julenissen».
  • Jeg gleder meg til å få besøk av storebror og lillesøster.
  • Jeg gleder meg til å se The Black Keys på O2.
  • Jeg gleder meg til å få besøk av en fin kusine.
  • Jeg gleder meg til å spise på Gaucho, som er favorittrestauranten min i London.
  • Jeg gleder meg til å pakke alle hemmelighetene mine i to kofferter og fly hjem til, et forhåpentligvis snødekt, Frei om en liten uke.
  • Jeg gleder meg til å bake tjukklefse, verdens beste kakemenn, Serinakaker og konfekt.
  • Jeg gleder meg til å pakke inn alle hemmelighetene i fint julepapir.
  • Jeg gleder meg til å pynte til jul.
  • Jeg gleder meg til julaften.
  • Jeg gleder meg til å se hele familien Jenssen og Fiske!

Hva gleder du deg til?

 

PS. I dag var jeg på Disney Store for å se etter julegaver til to søte nabojenter og jeg fikk også lyst på en Disney-prinsesse!