«November har vært her»

by Julie Marlen Engel

Det er helt utrolig at det er desember!

Jeg tror fortsatt at jeg lider av «post graduating delerium». Det meste mellom slutten av juli og fram til oktober er borte. Og det virker som om tida har gått fra meg. Men nå er desember her og jeg skal, som alltid, ta imot med vidåpne armer.
– It is the most wonderful time of the year!

Her er et glimt av det jeg har gjort i november:

Skavlan #bbc

Jeg var på Skavlaninnspilling på BBC og det var utrolig gøy, selv om Mick Jagger ikke var der.

I love my job #fashionassistant #schiaparelli

Jeg har jobbet mye med denne flotte dama her.

Pray to God Karl

Jeg har vært på innflytningsfest til to fine norske venninner og stilige Kari hadde laget utstilling på rommet sitt med blant annet et alter hvor man kunne be litt til Karl. Jeg ba om å få en Chanel.

Lucky me! Snille #annika 

Herligste Annika kom med blomster, muffins, kake og Prosecco på en fin lørdag og vi hadde en lang lunsj.

Rainy Monday on the train #cambridgesatchel #chanel #dragon #essiemattetopcoat #shinytips

Jeg hadde på meg rød Chanel- neglelakk for å stagge julestemninga litt til.

@aslak1

Flinkeste kjæresten min spilte konsert i ei fin kirke i Greenwich, Grieg og greier. Jeg satt på første rad så klart.

Work #fashionassistant

Jeg har frilanset en god del.

Rudolf

Jeg har hatt besøk av Liv Jorunn og Steinar. Steinar ble sengeliggende med influensa og jeg og Liv Jorunn var på juleavdelinga på Liberty og jeg fikk lurt henne med på spinning.
Dette reinstyret tar jeg med meg hjem til jul. Siden mamma er fra Finnmark, så glir det rett inn i familien.

My boss at http://showstudio.com/project/book_club my

Jeg var med sjefen min på ShowStudio og fikk se denne interessante debatten live og jeg hilste på fantastiske Nick Knight.

I love Starbucks
Jeg var på kaffedate med kjæresten og spiste Lemon Drizzle Loaf. My favourite!

Live i dag! Tune in på TV2 for årers herligste TV-show i kveld! #detstorekorslaget #koransvarlig #teamhammerfest
Jeg var i Oslo og jobbet som koransvarlig på Det Store Korslaget på TV2. Jeg bodde hos min fine Billybigsis og koste meg masse.

Tester forholdene til @koffeine_ kommer til hekga 
Jeg var på enda en kaffedate med kjæresten og favorittkafeen min Le Pain Quotidien hadde fått julekopper! De ble med meg hjem.

Schiaparelli by Steichen #schiaparelli #fashionassistant
Jeg jobbet mer med Schiaparelli. Denne jakken er helt amazing og Steichen har tatt bildet.