Hello VOGUE

by Julie Marlen Engel

I februar skal jeg være intern i verdens største motemagasin: Vogue. 

Hello Vogue #vogueuk #interview

I will be an intern in Vogue in February #happyface #dreamcometrue

Jeg var på The Vogue House forrige uke. Jeg må virkelig få ut fingeren å se den der «The Devil Wears Prada». Jeg aner jo ikke hva folk snakker om. Hun sa i alle fall at:

«We are much nicer here that people may think».

Jeg tror jo så godt om alle, så jeg hadde jo ingen forventinger om å bli møtt av Cruella de Vil eller Anna Wintour. Cruella har jeg alt møtt og overvunnet, og Anna er jo ikke i England.

Man blir litt andektig når man er i Vogue og jeg gleder meg veldig til å få et innblikk i noe vi virkelig ikke har maken til i Norge, eller Norden for den del.

Go hard or go home, Vogue here I come!