Happy Weekend Darlings!

by Julie Marlen Engel

Ukene går fort og vips så er det fredag og helg igjen!

Work look #assistant #fashion

 

I dag har jeg hatt fri og vært hjemme med syk kjæreste og husarbeid. Vi har handlet mat med handletralla, som er genial, og kjøpt litt pynt til Halloween.

Ukene går fort og livet som assistent er spennende og travelt. Neste uke blir madness, men jeg gleder meg.

I går var jeg på bursdagsmiddag på Cafe Espana i Soho og det var en forferdelig dårlig plass. Billig og elendig. Vi var kun syv og noen måtte vente på maten sin i to timer. Som plaster på såret fikk vi en gratis mugge Sangria. Takk skal du faen meg ha liksom.
Styr unna!

I kveld blir det gullrekka på nett-TV, pizza fra Pizza Hut, ja vi har vraka Domino`s fordi Pizza Hut er bedre og billigere, Lindt 70 prosent med kokkos og noen episoder Forbrytelsen sesong 1. Og så skal jeg glede meg til pannekaker til frokost i morgen!

Ha en fin fredag darlings!