October Love

by Julie Marlen Engel

Litt instagram fra de to siste ukene.

Lørdag #pancakes #love #instafood

Jeg har spist pannekaker hver lørdag og bestemt at hver lørdag skal det være pannekakefrokost. Kjæresten lager de beste i verden, og neste lørdag kommer oppskriften så du kan lage de selv og se!

My first English tea ever #cocomaya #southkensington #rosebud #teavirgin #abouttime

Jeg har drukket min første kopp te. Min første i hele livet ja. Det er jo en skam og faktisk litt pinlig å ikke like te når man bor i England. Jeg drakk den på fine Cocomaya, og det kommer det et innlegg om.

Venn på kontoret #personalassistant

Jeg har delt kontor med denne rampen her.

IMG_3337

Jeg har hatt besøk av en fin kusine og danset halve natta på nattklubb i Covent Garden.

Lunsj på slott #hamptoncourtpalace

Jeg har gjort noe jeg alltid har drømt om å gjøre: å kjøpe en eske med 12 Krispy Kremes og spise de på et slott. Egentlig hadde jeg ikke drømt om å spise de på et slott. Men slottet Hampton Court Palace var veldig flott og jeg skal vise dere det snart.

Kos med kusine @camilla_kristin og A 

Hatt besøk av den fine kusina og kjæresten hennes i leiligheten og snakket om kapp og hørt på metal.

Radio bliss #wish

Funnet den fineste radioen i hele verden.

Moccha latte #nespresso #steamer Low fat milk ja @camilla_kristin  MMMMMMMMM

Kjøpt melkesteamer og blitt hekta på hjemmelaget mocca med H-melk. Neida. Joda. Neida.

Den beste kur for influensa #vaffel #syltis #syk
Hatt influensa og medisinert meg med vafler.

