Three, two, one

by Julie Marlen Engel

To dager igjen av livet som motemasterstudent.

20120910-015208.jpg

I helgen var det så varmt at jeg bare måtte ut av leiligheten på dagtid. Vi snakker følelsen av å våkne i et tremannstelt som har stått i solsteiken i åtte timer på Rock mot Ras i Todal liksom.

Jeg møtte fineste Ida på lørdag. Hun har levert masteren sin i business og flytter hjem til Norge. Hun blir dypt savnet. Vi hadde en fin lunsj, som ble avbrutt av Keith Richards. -true story.

Resten av dagen travet jeg rundt London etter en blomsterbutikk som kjæresten bare måtte finne. Vel, vi fant den og fikk kjøpt alt på lista og prosjekt balkong er nå ferdig.

Vi fant også Little Venice som er et nydelig sted ikke så langt unna. Dit må jeg tilbake.

Helgens største høydepunkt var at kiosken på hjørnet, hvor kjæresten nesten ble holdt som gissel av en opprørsk ungdomsbande i fjor, men kom ut i live, hadde fått inn Mister Freeze. Og det finnes ikke noe bedre i varmen!

Et annet høydepunkt var da jeg klokken halv ett på lørdagsnatta tok meg selv i å høre på Griegs Peer Gynt mens jeg konkluderte med at Per Spook er motens Peer Gynt og at Bøygen må være Karl Lagerfeld. Rock fucking bottom der med andre ord.

Nå er jeg klar for en intens mandag med InDesign og Photoshop før mesterverket mitt skal printes, bindes og leveres på onsdag. Men først: Solsidan.