Obsession: Hair Cuffs

by Julie Marlen Engel

Med langt hår og lite tid, går det som regel opp i en kjip hestehale. Da er det fint å ha fine hair cuffs som gjør hestehalen mye kulere. 

 

IMG_2831

IMG_2829

Alle er fra H&M og koster en slikk og ingenting. I bakgrunnen er fineste Jean Shrimpton.

I dag har jeg skrevet på masteren, 11 dager igjen og vært på marked i Portobello Road for å se etter blomster til kjærestens balkongprosjekt. Det blir spennende, men vi fant ingenting. Eller, jeg fant to fine blondebestemortruser fra American Apparel, som jeg elsker til nedsatt pris. Så nå er fargesamlingen komplett. Trusene er både fine og behagelige og jeg hat skrevet om de før.

I kveld blir det dinner and a movie i Basewater med kjæresten. Man kan faktisk ikke sitte inne hele lørdagskvelden. Så ille stelt er det heldigvis ikke med masteren.

PS. Det var supertrivelig å se Annika og de nye puppene hennes i går. Jeg er så glad for at hun har flyttet til London. Jeg føler virkelig med henne, som har vært på 27 visninger uten hell. De som syter seg i Oslo og Trondheim vet ikke hva de snakker om.

