Do you want new shoes?

by Julie Marlen Engel

Hei, hei, hallå!

Jeg lever, så vidt. Jobb i avis og masterskriving tar på og bloggen har blitt nedprioritert rett og slett fordi tiden ikke har strukket til. Men nå er det altså bare 21 dager til masteren leveres og livet igjen ser lyst ut.

Neste uke vender jeg nesen mot mitt elskede London igjen etter en super sommer på Nordmøre.

Mens dere venter på at jeg kommer tilbake for fullt på bloggen, kan dere jo lese bloggen til fineste Linda Mari , hvor jeg er ny medblogger og vil oppdatere hyppig utover høsten med antrekk, London hot spots og annet London- snacks. Og hvis du og er så heldig og skal flytte til London nå, så kan du lese alle de beste tipsene våre her.

Og så vil jeg gi en av mine fine lesere et par sko, som takk for at dere har holdt ut.
Skoene fikk jeg på Nelly launch party i London og de er superkule, men jeg har konkludert med at jeg ikke trenger mer enn et par sorte sko med gullhæl.
IMG_1203

Skoene er i størrelse 38, litt små i størrelsen så jeg vil si at de er størrelse 37 og er faktisk stødige og gode på foten. Ønsker du deg nye sko eller å gi de til en fin venninne, så legg igjen en kommentar med navn og adressen din, så er du med i trekningen.

Peace and love.