Two weeks

by Julie Marlen Engel

Her er litt av det jeg har gjort de siste to ukene. 

Feira at oppgaven om Spook var levert. – Det gikk forresten kjempebra!

Vært på fine Cocomaya og drukket te av fine kopper!

Vært på V&A og sett British Design 1948-2012 Innovation in the modern age, som alt annet i London for tiden handler den om OL og the Crown Jubilee. Boring og dårlig kurert spør du meg.

Lest to bøker om Harry Hole. Jeg må spare resten til i sommer fordi det er så altoppslukende. Hvis jeg ikke blir redaktør, så skal jeg bli mordetterforsker. I trench fra Burberry, sko fra Louboutin og solbriller fra Chanel. Jeg skal toppe det hele med et silkeskjerf fra Hermès og notatbok fra Smythson. Forstørrelsesglass trenger jeg ikke, det må da finnes en app med det?

Jeg har lånt verdens tyngste og fineste bok på London College of Fashion. Den veier sikkert 5 kilo.

Jeg har spist lunsj og studert med fineste Linda-Mari.

Vært på fest med fine Lottie og Hilde i Putney.