«Sier stillhet er et sunnhetstegn»

by Julie Marlen Engel

Etter at jeg leverte vel 7000 ord om Per Spook for to uker siden ble jeg litt tom for ord, men nå er de tilbake for fullt!

Jeg kan ikke tro at det er mai alt! Været i London har vært lite vårlig i det siste, men litt regn kan være fint det og.

Tenk at i fjor på denne tiden, var jeg midt i eksamensperioden – føler med dere alle som er der i år! I år har jeg ingen eksamener heldigvis, men jeg skal levere to store oppgaver i News Journalism (15.mai) og Business of Magazines (slutten av mai) og så jobber jeg jo med et prosjekt om Christian Louboutin som skal leveres 22. mai. Og selvfølgelig masteroppgaven min som skal inn i september. – Får litt angst av å tenke på det.

Jeg har fått to fantastiske tilbud om internships her i London, så det blir spennende å se jeg får til å sjonglere det og! Og det får jeg jo til, har jo jobbet på sirkus før jeg! Spennende tider.

Jeg har også begynt å planlegge «neste» år, som student begynner jo de nye årene i august/september, og jeg blir i London og i leiligheten i Notting Hill. Hva jeg skal ta meg til er litt uklart, men jeg håper at jeg skal ta en master til, hvis ikke Alexandra Shulman går av i Vogue, så jeg kan ta den jobben.

Ha en fin uke alle!