Hjemmekontor og bryllupsinvitasjon

by Julie Marlen Engel

I dag sitter jeg hjemme og jobber med oppgaven min. 

Fine rosa tulipaner gjør det koselig å sitte hjemme og jobbe. Jeg tar meg matpauser og ser litt på serier, som Gossip Girl og 90210.


I dag fikk vi brev i posten og det var så koselig. Jeg gleder meg til bryllupet til Ine og Ståle  23. juni. Og jeg er faktisk så heldig at jeg skal i bryllup 18. august og!

Ps. I går skulle jeg og kjæresten gå oss en tur i Hyde Park. Men turen ble en smule spolert, da vi hadde klart å låse inne den ene nøkkelen i sikkerhetslåsen! Vi ringte låsesmeden, som kom etter to timer. Heldigvis fikk han opp låsen på under to minutter uten å slå inn døra. Dessverre kostet fornøyelsen 1000 kroner. Moralen her er vel å la være å låse inne en nøkkel i låsen, så langt det lar seg gjøre.

Men hvis du er så uheldig å gjøre nettopp dette, så kan jeg lære deg hvordan du får opp låsen fra utsiden: du må ha en passelig tykk plastplate og forsøke å lirke den mellom døra og låsen. Fra nå av skal jeg aldri forlate huset uten telefon, penger til kakao og kake hvis jeg skulle være så uheldig å låse nøkkelen inne i låsen igjen og en passelig tykk plastplate.