I dag

by Julie Marlen Engel

I dag har jeg ikke fått gjort noe av det jeg skulle egentlig, men hatt en fin dag!
IMG_0670
Bakgården min med vårsol.
IMG_0671

Jeg prøver å organisere garderoben min til ny sesong.
IMG_0672

Jeg hater å pakke ut av kofferten… Men fikk gjort det. I alle fall nesten… Øverst ser dere snurten av Per Spook- genseren min i størrelse seks måneder. – NEI, den er ikke til en baby, men til prosjektet mitt som skal leveres på mandag.
IMG_0673
Tomt kjøleskap etter ferien. Men det aller viktigste det har jeg!
IMG_0675
Handling med koffert så klart.

IMG_0677
Tulipaner i handlenettet mitt.
IMG_0676
Gata mi.
IMG_0678
Fine blomster i en hage jeg gikk forbi til trening. Jeg ble så glad da de hadde fått nye apparater og ommøblert på treningsstudioet. Små gleder!
IMG_0680
Ostehorn, som jeg bakte. Kjæresten så Molde tape.
IMG_0681
Mintgrønn neglelakk fra American Apparel. Ikke noe å skryte av verken på utseende eller konsistens…

Nå gleder jeg meg jævlig til kurs i InDesign i morgen…

