Back in London

by Julie Marlen Engel

Jeg syntes påska kunne ha vart i to uker til egentlig…

Jeg har hatt en kjempefin påskeferie hjemme i Norge med påskeegg, snø, engelsk krim, Poirot, jobb med skriving av skireportasjer, badelandreportasje og solariumsreportasje, kortspilling, soving, tur med hunden, vining og alt som hører påsken til! Nå skal jeg sette inn giret fram mot sommerferien. Nei, vent. Jeg har jo ikke sommerferie i år. Masteren skal leveres i september og før den tid er det tre oppgaver som skal inn før juni. Men dette, det klarer jeg fint. Det er bare å ta det litt med ro i svingene og nyte at jeg faktisk bor i London.

Påskebildedryss:
IMG_0646
Påskens outfit. Selbusokker som min flinke mamma har strikket. Hun er en jævel på strikking. Jeg håper at dette talentet og interessen inntreffer meg en dag og.
IMG_0647
Årets påskeegg, som mistenkelig nok aldri ble tomt. Snusdåsa er ikke mi og skal bare illustrere målestokken her. – Snus er ut.
IMG_0645
Fineste lillesøstera!
IMG_0649
Stor hund i mye snø.
IMG_0651
Fineste påskeduken og turkise negler.
IMG_0654
Jeg har jobbet litt med Per Spook- prosjektet mitt og funnet drømmekjolen min.
IMG_0662
Årets første og største softis med lakrisstrø.
IMG_0664
Koselig pizzafest på Peppes med lille Linnea Ingrid og Julie Johanna, som begynner å bli store.
IMG_0668
Påskelektyre.

Jeg gleder meg til neste påske!

