Besøk

by Julie Marlen Engel

I helgen hadde jeg forresten besøk av to fine karer fra Norge.

  • Vi spiste på Gresk restaurant. Eller de spiste og jeg så på. Influensa stopper matlysten.
  • Vi så sesongstart med Molde. Eller de så og jeg lakket neglene.
  • Vi spiste på Otto, som er en av favorittrestaurantene mine i London. De har pizza av cornmeal og ligger rett nedi gata her (Chepstow Road).
  • Vi traff en gammel trommiskompis og tok noen øl på pub. Eller de tok noen øl mens jeg holdt meg til Fisherman`s Friend. – Strongest there is…
  • Vi spaserte i Portobello Road i sola. Det var skikkelig varmt.
  • De så Arsenal, mens jeg lå i senga og så en fantastisk dokumentar som heter «Gipsy Blood». – Snatch i virkeligheten!
  • Vi spiste biff på Sophie`s. TJ var enig med mamma om at musikken var litt for høy og at de burde hatt biffkniver. Sånn er det å bli 30…
  • Vi spiste Full English. Eller, de spiste det og jeg spiste pannekaker.
  • Vi så London Eye, Big Ben, Parlamentet, Westminster Abbey og Buckingham Palace.
  • Vi skulle mate alle ekornene i St. John`s park med ostepopp, men de var borte! Ikke et ekorn å se! Jeg er redd for at noen har fjernet de!!!!
  • Vi spiste lunsj på Hard Rock Café.
  • Vi spiste is.
  • Vi spiste på en morsom meksikansk restaurant som heter Loco Mexicano. De spiller Lambada på repeat og har skikkelig gode frozen Margherita`s. Når lillesøster kommer i mai skal vi kjøpe oss hver vår mugge.

Det er så fint å ha besøk fra Norge! Spesielt når man får vaffeljern, ananasbrus og Per Spook bok!