A day in my life

by Julie Marlen Engel

– Gjennom Instagram, som jeg elsker! Følg meg på @julie_engel. 

Noen dager er det fint å forsove seg, spesielt når man ikke skal noe viktig. Med viktig mener jeg Magazine Journalism, som er mildt sagt kjedelig.

«Dagens outfit» ble derfor byttet ut med joggedress. Sko fra Zara og verdens kuleste t-skjorte fra Topshop,som er kjæresten sin.

Pierre Roberten er myk og god, men uten noe særlig hold.

Frokosten bestod av Havre Wasa med Nora blåbærsyltetøy og eplejuice.

Fin joggetur i Hyde Park med pulsklokka mi, som jeg elsker. Så motiverende!

Grovbrød fra Haminados, som er en kafeen på hjørnet. Det er en fin, trivelig familiebedrift og han som jobber der er på fornavn med kjæresten. Da kjæresten fortalte at han var fra Norge, så sa Mr. Haminados at han hadde en veldig god venn fra Norge som brukte å komme innom hver gang han var i England. Han het Erik Bye. Jeg liker å tro at Erik Bye også likte dette brødet.

Ferskt grovbrød må nytes med brunost av typen Misvær.

Nye vårsokker fra Primark. Under 30 kroner for fem par og de varer faktisk i over et år! Og de er skikkelig søte. Men husk å ikke kjøp truser der…

Favoritthårprodukter. Moroccan Oil og Tangle Teezer, som er en fantastisk hårbørste.

Oppdaget en skrivefeil på esken, så jeg håper å få en fin goodie bag i posten.

Ostehorn til kvelds.

