Vaffelhjarte

by Julie Marlen Engel

En av de tingene jeg savner mest med Norge, på matfronten i alle fall, er uten tvil vafler!

 

Jeg har hatt en fin og passelig slapp søndag. Jeg var på trening med Glee (Glee på Wimp), noe som funker overraskende bra. Til nå har jeg vært igjennom sesong 1-3 og vil si at nummer 3 er kjedelig. Jeg er for ung for Madonna er konklusjonen… Og jeg hopper av de verste musikalinnslagene til Kurt. Han er søt, men den falsetten er bare for meget.

I går var vi på kino og så «Contraband» som var underholdende nok. Det beste var at de hadde Candy King- snop!

Nå skal jeg egentlig forberede spørsmålene mine til den innleide skuespilleren som skal spille kjendiskokk mens vi i klassen skal intervju han. Da jeg fortalte Judith, læreren min i fashion om det så holdt hun på å ramle av stolen og sa at jeg måtte spørre om hva han får betalt og hvordan det er å være skuespiller. Det er fristende… Så kom jeg på at jeg ikke har lyst til å forberede meg nå, så da utsetter jeg det til togturen i morgen. Det er tross alt søndag.

Jeg har kjempelyst på vafler, men får nøye meg med boller. Det er jo ikke så ille det heller.