Go green!

by Julie Marlen Engel

Happy Paddy’s Day!

I fjor var jeg så heldig å få feire dagen på skikkelig vis i Irland, og det var en flott opplevelse! Du kan lese om det her og her. Jeg hadde det så gøy med de beste menneskene i hele verden! Derfor var jeg litt trist da jeg våknet i dag og har en skikkelig «savner Dublin og Hege»- dag.

Etter noen timer med Per Spook og Yves Saint Laurent på det kalde biblioteket på London College of Fashion (eller Kina, som jeg kaller det) i går, spanderte jeg på meg selv en liten manikyr. Valget av farge var enkel: grønn!

Den heter Seven Dials og ser mye mer grønn ut i virkeligheten. Når jeg prøver å ta bilde av neglene mine, ser den bare blå ut. Men den er frisk, fresh og grønn.

Når det kommer til Nails Inc så er kvaliteten på de som jobber der veldig ymse, noen ganger blir det bra, men jeg har også opplevd at de har gjort en dårlig jobb og at lakken preller av samme dag. Hun jeg hadde i går var flink, men sur som ei sild. Og de er helt gærne på mersalg, noe som jeg hater.

Vi har feiret med nybakte boller og skolebrød og i kveld blir det Toro Moussaka, kino og snop med kjæresten!

Ha en fin lørdagskveld!

