Perfect days

by Julie Marlen Engel

Jeg hadde den fineste helgen sammen med storebror! Savner han allerede. 

Perfect timing å komme den første vårhelga i London, med 15 grader og sol.

  • Vi var på shopping i Oxford Street. Jeg skulle ikke kjøpe noe, men fant et par sko som ropte Julie Marlen så da måtte de bli med meg hjem.
  • Vi spiste verdens beste pizza med cornmeal crust på Otto, som ligger i gata mi.
  • Vi spiste lunsj på Princi i Soho. Det er litt travelt der, men jeg liker det og de har god mat og de flotteste kaker.
  • Vi var på åpningen av Monki i Carnaby Street, som er en superkul butikk.
  • Vi spiste nachos og så The Voice.
  • Vi var på kino og så «Safe House». Jeg gjettet at det kom til å bli fire eksplosjoner, storebror gjettet syv. Det var tre og Denzel Washington var badass.
  • Vi gikk tur gjennom Hyde Park i sola. Storebror klappet nesten et ekkorn, jeg er redd dem.
  • Vi spiste årets første uteis. Ben & Jerry`s teller ikke.
  • Vi spiste på Gourmet Burger.
  • Vi så Manchester City på pub. Eller de så og jeg leste bok.
  • Vi spiste argentinsk biff på Gaucho.
  • Vi var på pub med fetter Ole og søteste Lilla. Ole er søt han og da.
  • Vi spaserte i Portobello Road og spiste frokost på Charlie`s.
  • Vi var på Tate Modern.
  • Vi spiste på Kitchen Italia i Covent Garden.
  • Vi var på mitt livs konsertopplevelse med Noel Gallagher på o2 Arena!