Fastelavensmakroner

by Julie Marlen Engel

Makroner er faktisk bedre enn boller. 

Jeg fikk en hard start på helgen med vannforgiftning. – Selvdiagnosert selvfølgelig. Jeg var på trening, drakk 1,2 liter vann fra springen, gikk hjem, og ble akutt dårlig. Heldigvis gikk det over etter at alt vannet hadde kommet ut samme vei som det kom inn (too much information) og lærte leksa: ikke drikk vann fra springen på LA Fitness. Jeg fikk derfor ikke gått på noen av visningene jeg hadde tenkt meg på under London Fashion Week i helgen.

Søndag gikk jeg og kjæresten søndagstur fra oss til Hyde Park (40 minutter) og spist fastelavensmakroner. Vi orket ikke bake boller, siden det ble nok boller på torsdag. Da var jeg og de andre fem i klassen hjemme hos læreren vår og jeg hadde med skolebrød som ble svært populære. Jeg er jo en kløpper gjærdeig.