The Gaucho view

by Julie Marlen Engel

Sophie`s Steakhouse har fått konkurranse: Gaucho, Tower Bridge. – The best steak in town. 

Maten og servicen er utsøkt, og det er ikke noe å utsette på utsikten heller for å si det sånn…

Prismessig er det noen pund dyrere enn Sophie`s, men vel verdt det. Maten er rett og slett bedre og atmosfæren mer behagelig. Jeg har også vært på den i Piccadilly, men jeg vil anbefale den ved Tower Bridge. Det er nok lurt å bestille bord (noe som ikke går an på Sophie`s).

Jeg gleder meg til å ta med storebror neste helg!

 

Vi har hatt en kjempetrivelig uke med besøk, og nå er skapet fullt av Havre Wasa og Freia sjokolade igjen. I dag har jeg bare ligget til lading og er «klar» for en ny, hektisk uke, etterfulgt av London Fashion Week.

Ha en fin uke alle sammen!