Hello, I love you

by Julie Marlen Engel

Jeg har hatt en kjempefin helg med familien.

Mamma, lillesøster, svigermor og svigerlilesøster har vært på besøk i London i helgen, og vi har kost oss masse!

På torsdag ble det handling i Oxford Street, de hadde fått forbud om å dra dit på lørdagen. Vi spiste en sen middag på Pizza Hut.

Fredag startet med mer shopping i Oxford Street, jeg var på skolen. – Heldigvis. Vi spiste lunsj på Friday`s på Picadilly Circus og jeg og mamma tok manikyr. Vi shoppet litt i Covent Garden, var i Winter Wonderland og spiste middag i Notting Hill.

De bodde på «hotellet»/puben Portobello Gold, midt i markedet i Portobello Road og vi startet lørdagen med markedshandling og pannekaker med jordbær og Nutella. Vi gikk hjem til leiligheten, hørte på julemusikk og spiste marsipan, så tok vi en tur til markedet i Camden og avsluttet kvelden på Sophie`s i Covent Garden. Det har vært en utrolig kald og koselig helg i London!

Mamma blogg poser. 

 

Jeg gleder meg allerede til neste år!