Dear Santa

by Julie Marlen Engel

Jeg ønsker meg sminke og kosmetikk til jul!

Dior neglesett (bilde: Camilla Pihl).

Dior neglekrem.

Helst nye øyenbryn, siden jeg er utstyrt med hvite… Men denne brynduoen fra Makeup store hjelper litt. Kost har jeg fra før.

Lipstick sealer fra Makeup store. Lite pent med leppestift i hele fleisen.

YSL eyeliner og kost.

YSL Touche eclat, sikkert i den lyseste fargen, jeg er jo Casper the friendly Ghost…

I.D consealer, det er den lille. Min er tom… Fairly Light, hvis det er den lyseste.

Lancome Hypnose Doll Eyes Mascara, ryktes at den er bra. Dette fine gavesettet koster nesten det samme som bare mascaraen.

En turkis Tangle Teezer, hårbørste eller en annen skikkelig børste kanskje fra Moroccan oil.

Moroccan Oil til håret.

Hårmaske fra Moroccan Oil.

