All I want for Christmas

by Julie Marlen Engel

I morgen er det 1. desember!

I dag skulle jeg stå opp 08.30, dra på London College of Fashion og jobbe med oppgaven helt til jeg var ferdig.

Jeg stod opp 08.40 (måtte høre to julesanger med Carola før jeg stod opp). Jeg dro til London College of Fashion og jobbet med oppgaven helt til de stengte 16.00. grunnet streik! Og jeg er faktisk nesten ferdig. Jeg er svært fornøyd med min egen innsats. Og nå tar jeg helg! Hege kommer i morgen! Og vi skal på julegrantenning og tapas og shopping! Og kose oss masse!

Jeg har så vidt begynt på ønskelista mi og her er i alle fall en ting jeg ønsker meg:

En Art Deco pop up-kalender fra Clinton, eller hva den kortbutikken heter. Og jeg kaller kjæresten nerd fordi han ønsker seg en stropp til å bære gitaren i…

Ellers så er jeg alene hjemme (kjæresten er på pub med sine likesinnede) og jeg spiser meg ihjel på svenske pepperkaker, ser Linus i Svingen og irriterer meg over de veslevoksne barna og den forferdelig faren, som ikke er morsom i det hele tatt. Og hvor irriterende er det ikke at mandarinene jeg kjøpte meg er jævla små appelsiner. Og det er ikke det samme faktisk.

 

