Laban spøkels

by Julie Marlen Engel

Halloween- og juledekorasjoner om hverandre her i London nå. 

Jeg ble ferdig med oppgaven i tide. Det er deilig å være ferdig. Om den kommer med i mine samlede verker gjenstår å se. Jeg tviler. Nå skal jeg kun konsentrere meg om mote og motehistorie fram mot jul. Det er jo derfor jeg er her.

Jeg må også delta i feature- journalistikk. Læreren ble svært imponert over mitt experience piece. Jeg kunne jo ha sagt det til henne på forhånd, men taktisk sett, lot jeg det være. I timen på onsdag skulle vi lære å intervjue. Hun latet som om hun var Demi Moore, jeg syntes det hele var tragisk. Jeg kunne ha sagt at jeg nesten har intervjuet George Clooney og at hun kanskje burde nevne John Sawatzky, men jeg lot det være.

I dag har jeg tatt livet med ro og varmet opp til helg. Det blir ikke noe Halloween party på meg i år heller, men spøkelser, det måtte vi ha.

 

 

Ha en fin fredag!

P.s Jeg har endelig funnet et treningssenter som ikke koster 1300 kroner i måneden. L.A fitness høres mye mer fancy ut enn det er, men det duger og ser ikke ut som om det blir brukt til bordell etter stengetid.