Kakekur

by Julie Marlen Engel

Jeg er på bedringens vei.

Etter å ha vært syk i snart en uke, var det fint å komme ut til verden igjen. Private Practice, Tangerudbakken, Domino pizza, Smash, lemonade og alle bloggene i hele verden er fint, men man blir lei til slutt.

Domino’s Pizza har to for en på tirsdager og Private Practice er ganske mye dårligere enn Grey’s Anatomy, det er liksom konklusjonen etter denne uka.

I dag var klassen på besøk i Phoenix Magazine, sightseeing i bokbutikker i Soho og på Liberty for å se på fine klær. Jeg og min fine norske klassevenninne spiste en bedre lunsj på Princi. Det anbefales på det sterkeste.

Sitron, sjokolade og toffy-kake.

Jordbærterte. 

Nå er jeg hjemme alene og ser mer Private Practice. I morgen begynner alvoret. På torsdag skal et case study i essay-form på 2000 ord leveres. Jippi.

Ps. Ja da mamma, jeg vet hva som vokser under bordet. Men etter lang tids sykeleie, har man litt å gå på, og jeg må jo teste kakene før du kommer i desember…