Verdens beste frokost på en fin lørdag

by Julie Marlen Engel

– Får du på The Breakfast Club. Og det er verdt å stå 40 minutter i kø for å få komme inn.

Vi dro på den i Soho på lørdag. Rett over gata var det en neglesalong, mens kjæresten stod i kø, kjøpte jeg to nye neglelakker.

Supergode pannekaker. De har mye godt på menyen, så jeg vil absolutt anbefale å dra dit, selv om det er kø for å komme inn.

Men jeg må fraråde å dra til Oxford Street på en lørdag før klokken 19.00. Man lærer så lenge man lever… Jeg traff en fin klassevenninne og vi gikk på utstilling i Kensington Pallace midt i Kensington Gardens, og på Starbucks.

Det er ikke så lett å finne hverandre i parken. «Jeg står ved et tre». «Jeg står ved tre asiater som tar bilder». «Jeg ser en statue».

Jeg hadde på meg hatt og leopardcape. Det var høst i lufta.

Da jeg skulle gå hjem, fikk jeg så lyst på nye sko. Jeg tok tuben til Oxford Sircus og kjøpte sko. Røde sko. Jeg fikk også tatt en tur på Top Shop, som er galskap, eller helvete, som svigerfar ville ha sagt. Men etter klokken 19.00 var det rolig der. De har utrolig mye fint og jeg ønsker meg hele butikken til jul. Spesielt skoavdelingen.

Da jeg kom hjem med posene mine, ventet kjæresten med lasagne og Entourage.

Jeg trives i London.

P.s Jeg har fått Internett!!! Og Ida Maria- låt i sesongpremieren av Gossip Girl! How cool is that! Og jeg har sett ferdig Entourage. Episk. Men de trenger ikke en film…