Hey Jude

by Julie Marlen Engel

I dag møtte jeg den nye kvinnen i mitt liv.

Jeg har mange kvinner i mitt liv. Kvinner, er de over 30. Mamma, svigermor, mormor, svigerbestemor, to kusiner, Magny, Billy B, Anett, Wiv, Elke, Åsne, Pia, for å nevne noen. Den nye heter Judith Watt, og er læreren min i Fashion journalism. Hun er virkelig noe. Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med henne. Hun har oransje, høyt hår, runde briller og elsker hunder. Hun har skrevet boken ”Dogs in Vogue”.

Jeg møtte også de andre jentene i klassen. Vi er syv stykker. Kjempetrivelig gjeng, som kommer til å få det gøy sammen. Vi begynner med middag og Kingstons moteshow på London Fashion Week i morgen kveld.

Resten av helgen blir et kaos. På en inderlig god måte. Jeg skal, som dere vet, jobbe på London Fashion Week. Hvordan det er backstage får dere vite alt om på lørdag.

P.s Takker Sparebank 1 for å ha sperret kontoen min grunnet stor pågang. Det som veltet lasset var en tørrsjampo til 3 pund.

– Og du vet at du savner mammaen din når du går på parfymeri og lukter på parfymen hennes. Og det er mye mindre irriterende at naboen din har fest i London, enn i Irland. Her spiller de Morrissey.