Food and love

by Julie Marlen Engel

Jeg har hatt en fin helg. 

På lørdag måtte vi ta enda en tur til Ikea for å kjøpe overmadrass. Etter den lange reisen, var de selvfølgelig utsolgt. Heldigvis fant vi en bortgjemt en i ei hylle. Vi så det komiske og positive i det, og kjæresten spiste kjøttboller og jeg Daimkake.

Vi fant en utrolig trivelig restaurant rett nedi gata. Otto serverer pizza med cornmeal crust og mye spennende å ha oppå. Og for ikke å snakke om verdens beste Pecan pie og cookie. Plassen drives av en som bare er 26 år, britisk og trivelig. Hele kvelden sa vi til hverandre at Ine og Ståle også hadde elsket det.

I dag sov jeg lenge før vi spiste frokost på en ny fantastisk plass i Notting Hill. De hadde all slags spennende organisk mat. Jeg gikk for belgisk vaffel og baguette med syltetøy.

 

 

Jeg gleder meg til å få besøk og vise alle de fine plassene jeg finner.

I morgen er ferielivet i London over. Jeg gleder meg faktisk.

Ha en fin uke alle dere fine mennesker som leser bloggen min!