Pinsamt

by Julie Marlen Engel

Jeg vet liksom ikke om jeg liker den, eller hater den. Uansett, så blir jeg irritert av den dårlige dansingen. Det er nemlig ikke så dårlig at det er gøy engang. 

 

Vi stod opp tidlig for å dra på visning i Notting Hill. Igjen et høl. Men så har vi jo bare sett seks leiligheter enda. Hvor mange vil vi ende opp med 16? 26? 36? 96? 109? Vi har booket hotellrommet til mandag. Det frister lite å bo på et kristent hjem med portforbud, sengetid klokken 23 og det som verre er… – No offence Jesus! Men det sier seg selv at vi ikke kan bo på hotell for alltid. Eller kan jeg det? Eloise bodde jo på Plaza.

Nå skal vi på en visning til. Det kan jo umulig bli verre enn narkoreiret i går? Egentlig skulle vi se på to leiligheter, men megleren ringte tidligere i dag for å høre om det var noen jenter som skulle bo der. Jeg er jo jente, så jeg svarte ja. Hun sa at hun ikke anbefalte jenter å gå alene i det strøket. Vi takket pent nei til den visningen.

På den positive siden, så er det sol i London og jeg bor her. Vel å merke på hotell.