London calling

by Julie Marlen Engel

Jeg flytter til London om 9 timer. 

Jeg har skrevet min siste reportasje for TK for denne gang. Jeg har pakket alt jeg må ha med meg i tre kofferter. 46 kilo pluss en liten en med sikkert 12 kilo i. Hvis jeg har glemt noe nå, så er det for seint. Denne gangen kommer brunosten før ordboka.

Jeg har vært hjemme i nesten tre månender og det har vært fantastisk. Men nå er det på tide å dra ut i verden igjen. Jeg føler meg aldri klar for det, men jeg tar steget og hopper ut i det. Heldigvis har jeg ei trygg hånd å holde i hele veien, og skype! Selv om jeg ikke tør, så gjør jeg det. Igjen. Man må ta valg som tar en videre i livet. Jeg er ikke klar, men jeg gjør det.

Jeg har nå sett den siste episoden av Sex and the City. Da er sommeren på Frei over. Men jeg kommer tilbake neste sommer og. Det er sikkert.

Takk for en fantastisk sommer hjemme på Frei, selv om det bare var tre dager med sol og varme.
Jeg kommer til å savne dere alle så inderlig.

Håper dere følger meg videre i London!