Tinnitus i hjärtat

by Julie Marlen Engel

Jeg har hatt en kjempebra helg på Rauma!

På fredag så jeg:
Kitchie Kitchie Ki Me O: som var litt skuffende. Jeg er svært allergisk mot saksofon og den slo litt inn under konserten.
Oslo Ess: som var overraskende bra live.
Honningbarna: som var kule.
Lukestar: som var begredelige.
Kvelertak: som var helt ok.
Clutch: som var helt fantastiske. 

På lørdag så jeg:
Veronica Maggio: som var mye bedre på Rauma enn på Storås i fjor. Hun er supersøt.
Jaa9 & OnkelP: som har stygge tekster som er upassende for barn å synge. Og det var nesten ingen over 13 som stod foran scenen faktisk.

Min trofaste festivaljakke fra H&M.

 
Di Derre: som viser at Jo Nesbø tydeligvis kan mer enn å skrive krim.
Mhoo: som ikke var så flinke i virkeligheten.
22: som har mye energi.
Leningrad Cowboys: som var skikkelig forferdelige. Coverlåter, kostymer og tacky dansere er ikke helt min greie.
Rumble in Rhodos: som har en supersøt vokalist, men kjedelige låter.
Bob Hund: som alltid er bra, men hadde en skuffende setliste.

Jeg har hatt en super helg med gode venner, kjæresten og masse popcorn, baconsnacks og tivolilakris.

Nå er jeg klar for en ny uke med jobb og planlegging av flytting til London.

Ha en finfin uke!

