Fire, walk with me

by Julie Marlen Engel

Min nye leppestift fra Dior heter Fire, faktisk. 

Jeg skulle ha lip glowen, men endte opp med denne og det er jeg fornøyd med. Den er superfin. Nå håper jeg at storebror kan kjøpe med en glow fra Tyrkiet.

Jeg er godt i gang med min fjerde jobbuke, det vil si at jeg er halvveis. Siden sist har jeg vært på loppemarked, fotballcup, sommerfestival, ombord på ei redningsskøyte, vært på konsert med Torstein fra MGP jr, intervjuet en flyger som har truffet Kylie Minogue i Indonesia, en blogger på topplista til blogg.no og ei som har blitt avbildet på Italienske Vogues nettside.

For tiden er jeg forelsket i Veronica Maggios «Välkommen in». Hun kan virkelig lage fengende og dansbare låter. Jeg er på sesong tre i Sex and the City og er sint på Carrie, grunnet Big og Aiden dikkedariene.