About a girl

by Julie Marlen Engel

Jeg fikk overtalt min fine Carina til å utfordre meg. Jeg elsker spørsmål.

Stjernetegn: Steinbukk. Og det passer perfekt; ambisiøs, kontrollert, direkte, selvsikker, fornuftig og balansert.
Øyne: Blågrå. Ser jævlig dårlig på det venstre.
Høyde: 1.65 blank lav.

I dag… har jeg kveldsvakt og sov derfor lenge.
Akkurat nå… ligger jeg i senga, ser Sex and the City og blogger.
Når og hvorfor ble du sint sist? 14.juni, klokken 17.16, i innsjekkingen hos Norwegian på Gardermoen. (Klagen er på vei i posten).
Hva fikk deg til å gråte sist? Jeg husker ikke helt, men sist jeg gråt mest, var da jeg og min sjelevenn Hege skiltes i Dublin.
Hvilken film eller cd betyr mest for deg? Jeg kan ikke komme på en film som betyr mye for meg, men de jeg har sett flest ganger er Snatch, I am Sam, Dagboken, P.S I love you og Sex and the City 1. Den plata som betyr mest for meg er Madrugadas «Industrial Silence».
Hvilke kvaliteter har en god venn? Ærlighet, humor og ambisjoner. En god venn kan man stole på og le med og av.

Hva er du god på? Å spise smash, ostepopp, vafler og popkorn. Jeg er ganske god på å snakke lenge og fort i strekk og.
Hva skulle du ønske du var god på? Tegne og å stå opp tidlig.

Nevn tre bøker du vil beskrive som vakre:
1. Bienes Hemmelige Liv av Sue Monk Kidd.
2. Brødrene Løvehjerte av Astrid Lindgren.
3. Frendeløs av Hector Malot.
– Det var et vanskelig spørsmål. Jeg leser mange bøker, men få av de er vakre.
Hvilke blogginnlegg er du mest fornøyd med å ha skrevet? Det i badedrakten så klart! Og det om Norwegian kommer også høyt opp.
Hva irriterer deg mest akkurat nå? At jeg igjen må bytte glass i brillene og at været er bedritent.
Hvordan var du på ungdomskolen? Den spinkle danseløva som alltid stod fremst og sang i bandet. Jeg var nerd og gjorde aldri noe galt, ble årets pyntedukke hvert år og var sammen med årets pøbel. Han er jeg sammen med i dag og. Jeg er egentlig ikke så ulik i dag…


Nevn tre ting du vil gjøre før du dør:
1. Reise masse!
2. Bo i London og New York.
3. Som Carina, utgi en bok og en Cd. Ja det ble fire, men jeg klarte ikke å ta ut en. Jeg må og gifte meg, få barn og en Chanel veske.

Hvem har lyst på utfordringen?