Dear Julie

by Julie Marlen Engel

Congratulations! After careful consideration og your application we are delighted to inform you that you are to be made an offer of a place at the course MA Magazine Journalism at Kingston University, London.

Endelig kan jeg sove godt om natta. Jeg er inne på en av de mange masterstudiene jeg hadde lyst til å gå! Og da er det greit å ringe å vekke mamma og svigermor klokka to om natta.

Jeg flytter til London i slutten av august. Med kjæresten. Jeg er verdens lykkeligste. Midt på natta. Man kan ikke sove når man har fått en sånn gledelig nyhet. What to do? Løpe et par runder rundt huset i sumarnatta? Eller hoppe i senga? Jeg er for trøtt etter en lang dag på jobb.

Jeg feirer med å se Kalle Anka på Disney Channel og lurer på hvorfor Dinsney Channel viser tegnefilm om natta. Hvilke barn er oppe på denne tiden? En gang kommer jeg nok til å være lykkelig for at Disney Channel også sender tegnefilm om natta, men i natt så er jeg lykkelig for at jeg skal ta en Master. I London.