Obsessed

by Julie Marlen Engel

Hver sommer må jeg se Sex and the City, fra start til slutt.

Abstinensene etter Carrie, Charlotte, Miranda og Samantha bruker å melde seg tidlig i mai. Jeg må bare se det. Og jeg elsker den serien. Måten den får meg glad og trist på. Jeg vet at det ikke er alle som liker de fire gærne damene, men da mener jeg at du ikke har sett det fra start. Som kvinne tror jeg det er umulig å ikke like serien. Hvis du er en av de som har bestemt deg for at du ikke liker den, foreslår jeg at du kjøper boksen og starter på episode en. Jeg er 100 prosent sikker på at du blir hekta og ikke minst lurer på hvorfor du ikke har sett den før.

Det regner fortsatt i bøtter og spann. Jeg må si at regnet i Dublin er mer sjarmerende enn her. Men da har jeg i alle fall en unnskyldning til å bruke formiddagen i senga med Sex and the City. I kveld er det jobb igjen.