Mandag

by Julie Marlen Engel

Første mandag i Norge og første mandag på jobb.

I helga har det vært sommer på Frei og jeg har grillet, spist vafler, ostepopp og vært på Egon i Molde. Ja, jeg reiser til Molde for å gå på Egon. Det skal også sies at jeg var på Moldekampen, men jeg betalte ikke for billetten og hadde ikke på meg den blå skjorta som lå på stolen. – Mitt hjerte er i Brann.

Dagens bilder er av George Harrison og Patti Boyd, som var gift i mange år før Harrisons beste venn, Eric Clapton, fikk henne. Harrison hadde visstnok et forhold til kona til Ringo Starr og var notorisk utro, men man skal ikke tro alt man leser.

Så vakker!

Patti Boyd var modell og traff George Harrison under innspillingen av «A Hard Day`s Night», som forøvrig var et uttrykk som Ringo kom opp med. Hun korer på «All You Need Is Love» og «Yellow Submarine».

P.s Stod på eksamen med gode marginer. Hello BA (HONS) in Journalism and Visual Media.