Home

by Julie Marlen Engel

Jeg er hjemme på Frei. Og jeg savner Dublin. 

Heldigvis kom sommeren en liten tur, men den er vel borte igjen før man vet ordet av det. I dag var jeg i byen (Kristiansund) en tur og det var fint på kaia i sola. Ekstra morsomt at et korps stod og spilte. – Som jeg misliker korpsmusikk. De har fått inn ny sjokolade og is mens jeg har vært borte og jeg må selvfølgelig smake på alt. Det er fint å være hjemme. I dag skal jeg grille og helga skal brukes til å kose seg. På mandag skal jeg begynne i verdens beste sommerjobb, hor jeg får betalt for å skrive og fotografere. Vafler i lunsjen og trivelig stemning. Jeg er heldig.

Når det kommer til utpakking av mine fire kofferter, så er status at jeg er i gang. Sakte, men sikkert.

God helg!

P.s Hvor ironisk er det ikke at det første jeg spiste da jeg kom hjem var Grandiosa? I helga skal jeg spise ostepopp. Det er i alle fall sikkert.