Butterflies

by Julie Marlen Engel

Jeg ønsker meg et rom med rosa  sommerfugltapet.

Men først burde jeg kanskje få meg en egen leilighet, eller et hus? Men det blir det nok lenge til. Jeg ferierer fortsatt. Jeg legger meg seint, står opp etter 11 og gjør så lite som jeg kan. Og jeg liker det.

Tirsdag spiste jeg lunsj med kjæresten på en kafé som hadde verdens fineste tapet.

Jeg hadde på meg Londonskjørt og fine sko. Det blåste friskt.

I går var jeg på skolens Creative Show, med blant annet moteshow med klær som designstudentene hadde laget. Mye flott, mye dårlig og fryktelige modeller. Men ellers så var det gøy. Jeg feiret at jeg aldri skal gå offentlig i bare trusa med en sjokoladepannekake med jordbær. Det er bedre med brede, stramme rumper, enn radmagre og slappe.

Og så har jeg funnnet ut hva jeg skal tilbringe resten av ferien min med: Gratis bibelkurs. Eller ikke…

Jippi! I morgen er det fredag. Det gjør egentlig lite, da jeg har fredag, lørdag og søndag hver dag nå.