Toppsøk og søndag

by Julie Marlen Engel

Ser at det er noen gjengangere på toppsøket på bloggen min, så her kommer det noen svar for de som søker.

Ysl ring
Jeg har en blå, som jeg fikk av kjæresten til jul. Den er fra Saks, New York, men du kan bestille en her. Såvidt jeg vet, er det ikke toll på smykker fra UK til Norge.

Eli Fuldseth
Min tidligere hushai. Brannsikkerhet er ikke viktig for denne dama og for å være helt ærlig, som jeg alltid er, så ville jeg ikke ha leid hos henne om det så var gratis.

elisabeth nude wordpress.com
Sorry, aldri hørt om og finner ikke noen blogg som heter det heller.

Cambridge satchel
Står som nummer en på ønskelista mi om dagen, og kan bestilles på asos.com eller her.

Ine Fiske Eidslott
Det er kusina til kjæresten min, derfor er hun litt min kusine og. Hun skriver bloggen Koffeine, som er en av mine abslolutte favoritter.

deit meg da vel.com
Den nye «tiss på regnjakke»? Jeg har dessverre aldri hørt om, eller hatt behov for å besøke denne siden, som jeg ikke tror eksisterer. En god business- idé?

Camilla Kristin Jenssen
Det er min vakre kusine. Kanskje er det elever av henne som driver å googler?

Det var ukens toppsøk. I dag stod jeg opp klokken1. Jeg er ikke deprimert, jeg la meg 4 og nyter at jeg kan sove bort hele dagen hvis jeg vil. Vi skulle egentlig på et slags Ta sjansen show, men det regna så fryktelig. Kjæresten har skrevet oppgave og jeg har sett en elendig film. Så ble det sol og vi gikk en lang tur helt ned til havet. Nå skrive kjæresten oppgave og jeg skal ikke gjøre noe spesielt. Kose meg på sofaen med en bok, rokke med rokkeringen og ellers la være å rydde på gjesterommert. Ja da, jeg vet at jeg må rydde til pseudotvillingsøstera mi kommer neste uke. Det skal jeg klare. Jeg skal også vurdere om jeg skal å se på Obama i morgen. Irland + Obama + stor folkemengde = noe jeg assosierer med terrorbombe, så jeg vet rett og slett ikke om jeg tør. Sprenger de bomber på kjøpesentre i Derry for å få oppmerksomhet av verden, så burde de i alle fall gjøre det på College Green klokken 14.00 i morgen, hvor Obama og kanskje jeg skal være tenker jeg. Litt pessimistisk? – Nope, kun realistisk.

Lay in closet. Det verste er at jeg vet hvor jeg har alle tingene mine.