Husarrest og Eurovision

by Julie Marlen Engel

I dag har jeg hatt husarrest.

Mamma var motstander husarrest som straff da jeg var lita. I dag ga jeg meg selv husarrest for å se om det kunne få meg til å lese til eksamen. Og det gikk skikkelig bra. Effektive greier. Lørdag er min dag, men de siste to lørdagene har vært triste og kjedelige. Men neste lørdag er jeg fri som fuglen og det blir makroner, sol, sommer og lørdagskos. Jeg leser ikke nå altså, jeg tok lørdagskveldfri klokken seks. Jeg og kjæresten har vært på italiensk restaurant, vi måtte få hjelp av en politimann for å finne plassen. Han var skikkelig trivelig. Nå er det MGP og lørdagsgodt. Jeg heier på Jedward fra Irland så klart. De er søte og kleine. Min store drøm som lita, var å være med i MGP og jeg håper at Per Sundnes ser sitt snitt og ringer snart.

Ha en fin lørdag alle sammen, spesielt min søte faste leser Nora!


Du vet at du har lest for mye når du ikke klarer å lukke øynene.

P.s Det er bare fire dager til ferie. Dette klarer vi!