I guess I`m excellent then…

by Julie Marlen Engel

I was right. She was wrong. Again.

Husker dere at jeg fortalte om den dagen da snerpe tutoren i PR tvang alle i klassen til å si høyt hva de trodde at de kom til å få på PR-planen for det fiktive bandet? Og alle i klassen svarte  50 – 60 prosent og jeg var sist og svarte 78 prosent. – “That is a bit high”, sa hun. De andre i klassen lo. – “It is not a crime to be good”, sa jeg. – “But to get a B is hard and really good on an honours course. And A is almost impossible. That is really excellent”, sa hun. – “I guess I`m excellent then”, sa jeg.

I dag fikk vi den tilbake og jommen fikk jeg ikke 78 prosent da gitt. Jeg holdte på å le meg ihjel da jeg fikk den tilbake. Jeg kan ikke få sagt det nok hvor trist det er at vi ikke skal ha flere tutorials med henne. Da skulle jeg ha rukket opp hånda, reist meg opp og sagt  a bit high my ass. Jeg hadde jo aldri gjort det, men det er utrolig gøy å se for seg at jeg gjør det.

Jeg sier det igjen: Ha tro på deg selv. Det er det faen ikke mange andre som har det.

Happy Tuesday everybody!