Glad påsk

by Julie Marlen Engel

Ingen påskeaften uten Freia-påskeegg.

Fantastisk sommerdag i Dublin. Vi har sett Man U-Everton på The Bleeding Horse, jeg leste ikke blad eller bok altså, men kampen var kjedelig. Vi, Hege, Ole D, Aslak and me, gikk ut i finværet og spiste is i St. Stephens Green. Der var det mange yoga-gærninger som danset rundt til meget spesiell musikk. Vi ble invitert med på gratis yoga party i kveld, men siden vi allerede har planer om å spise på restaurant og gå på pub, måtte vi takke pent nei. Og jeg har fått ny hårfarge:

Jeg trosset frisørangsten og dro på Style Club. Jeg fikk 20% rabatt og betalte 99 EURO for å stripe hele håret. Det er en kul salong som spiller listepop og har masasjestoler. Jeg ble i skikkelig godt humør av alle de morsomme fargene og fornøyd med fargen. Anbefales.

Foto: yossawat.com.

