Bikiniformen 2011

by Julie Marlen Engel

Jeg, som de fleste andre kvinner, jobber hardt med å finne bikiniformen. 

Sommeren står for døra. Skal det skje noen endringer i år, så må det skje nå. Og det fort. Jeg har aldri vært den som sulter meg eller trener tre ganger om dagen. Dessverre er det mange der ute som gjør det. I år har jeg en ny taktikk for å nå bikiniformen 2011. Jeg skal trene, trene, trene og trene. – Mentalt. Jeg skal lære å like meg selv som jeg er og slutte å fokusere på det negative. Jeg skal også slutte å sammenligne meg selv med de radmagre supermodellene. Jeg er ferdig. Jeg skal spise godteri og kake på lørdager og fortsette å trene og spise sunt i ukedagene. Og jeg skal elske meg selv.

Mål for sommeren 2011:

This slideshow requires JavaScript.

Marilyn Monroe, Lizzie Miller og Whitney Thompson, google.