The Conscious catch

by Julie Marlen Engel

På torsdag var jeg på H&M- shopping og Queen of Tarts med to søte.

Å si at det er Dublins beste «carrot cake» sier dessverre litt om nivået på gulrotkakene i Dublin, men de andre kakene er gode.

Jeg kjøpte denne fine shortsen.

En fin t-skjorte i økologisk bomull med søte armer. Den er så utrolig myk.

Og denne nydelige kjolen, som jeg faktisk kunne ha giftet meg i hvis jeg skulle hatt et hagebryllup med grillspyd og telt. Det kan jeg ikke fordi det ville være et svik mot mine brudekjoledrømmer som barn. Men et forlovelsesselskap med grillspyd og telt hadde jo vært perfekt… For kjolen mener jeg…

Den har flotte detaljer og er sommerens fineste kjole. Jeg gleder meg til å ha den på med boots og skinnjakke, eller sandaler og dongerijakke.

Kolleksjonen var fin, men mange av plaggene er selvfølgelig finere på bildene enn i virkeligheten.

