Super Marlen lar vente på seg…

by Julie Marlen Engel

Noen ganger blir ikke ting helt som man hadde planlagt.

Jeg skulle stå opp ni. Det er jo ikke tidlig en gang. Da jeg var vaskedame stod jeg opp før 6 liksom. Jeg klarte ikke å stå opp ni i dag. Klokka ble ti. Ok. Halv elleve. Jeg skulle være supereffektiv, men jeg var bare litt effektiv. Av og til går det bare ikke. Jeg gikk til skolen for å stemme på SU presidentvalget, levere Creative Writing en dag FØR frist og ordne med lånekassebrev. Planen var å dra hjem med en gang for å skrive mer. Men det var så trivelig på skolen og valget ble så spennende, så jeg ble der helt til ni. Av og til går det bare ikke. Men jeg har hatt en koselig kveld og angrer ikke på det. I morgen. I morgen. I morgen er dagen. Jeg kjenner det på meg. Super Marlen kommer. Det er faktisk bare to akademiske oppgaver igjen av mitt siste år på Bacheloren. Riktig nok skal de være ferdige til mandag, men det klarer jeg. Jeg klarte jo å skrive en diger oppgave om mediedekning i Tsjetsjenia med 40 i feber og influensa. Dette er enkelt og jeg rekker det. Men først må jeg se på H&M-kolleksjonen og spise ostekake. Så blir det.

Street art i Dublin.

