The hots

by Julie Marlen Engel

Jeg er forelsket i John Fogerty.

«Heard it through the grapevine» er en av de feteste låtene som finnes. Jeg kan høre på den en hel dag egentlig.

Det er ingen tvil om at jeg er født i feil tiår. Jeg er også forelsket i John Lennon, Mick Jagger (anno 1969- 1971), Ozzy Osbourne (anno 1970), Robert Plant og Jim Morrison.

Søndagen har blitt brukt til å grue seg til mandag. Jeg hater mandager med fem klasser og PR Prude. Det eneste lyspunktet er kyllingciabatta til lunsj i kantina. Ellers tror jeg at uka blir fin. Det er faktisk bare tre oppgaver igjen før eksamenstid. Skummelt, men også helt greit. Hjernen min begynner å bli alene.

Jeg har bare to episoder igjen av de seks sesongene med Weeds. Hva skal jeg gjøre med fritiden min da? – Boardwalk Empire. Jeg har sett tre episoder og liker det jeg ser. Det er litt rart å se Steve Buscemi, som allid er det tragiske sidekicket, som mafia boss. Litt som David Schwimmer i Band of Brothers liksom.

Ha en fin uke!