Beste bloggen i Norge

by Julie Marlen Engel

Camilla Pihl så klart!

Bilde lånt  fra bloggen hennes.

Jeg leser bloggen hennes hver dag og i dag har hun en super konkurranse, som du også burde sjekke ut.

Makan til inspirerende, vakker, selvsikker og vellykket dame skal du lete lenge etter!

Tilbake til moi.
I dag leverte jeg PR-planen min. Og læreren, som er ei litt snusfornuftig snerpe (Jesus, det er et ord jeg hadde fortrengt) spurte alle i klassen etter tur om hva de trodde at de fikk. Alle svarte 50 – 60 %. Jeg var sist og svarte 78%.
– «That is a bit high», sa hun.
De andre i klassen lo.
– «It is not a crime to be good», sa jeg.
– «But to get a B is hard and really good on an honours course. And A is almost impossible. That is really excellent», sa hun.
– «I guess I`m excellent then», sa jeg.

– Ha tro på deg selv, det er svært få andre som har det.

Ha en fin uke alle sammen!

