Ny favoritt

by Julie Marlen Engel

Etter at jeg endelig kom meg ut av LOST-kjøret måtte jeg finne noe nytt å fylle dagene med. Jeg har jo for all del ikke noe bedre å gjøre enn å se serier.

Weeds er tusenmillioner ganger bedre enn LOST. Serien handler om enken og tobarnsmoren Nancy som selger hasj for å forsørge familien. Dette skjer selvfølgelig ikke uten komplikasjoner. Jeg rett og slett elsker Weeds.

Ellers er det lite nytt å melde fra Dublin. Det er utrolig fint vær og varmt om dagen, men det varer vel ikke evig. Jeg skriver en svært trist og deprimerende historie basert på et kjent eventyr til Creative Writing. Det er mye mindre gøy å være kreativ på kommando enn det jeg først antok. Jeg brakk nesten armen på yoga og fikk ikke igjen på skatten. Så vet du det.

– Du vet at du har sett for mye på Farmen når du drar på trening uten deodorant.
– Du vet at du har sett for mye på Paradise Hotel når du monterer skjult kamera over boblebadet.