New hat

by Julie Marlen Engel

Ny, perfekt sommerhatt fra Kling.

This slideshow requires JavaScript.

Ellers så syntes jeg at det er flott at Märtha Louise sender engler i stedet for penger for å hjelpe de stakkars menneskene i Japan. Jeg har allerede sendt alle mine engler for lenge siden. Og ikke minst er det flott at Jonas er i god behold. Jonas er da sønnen til Bjarne Håkon Hanssen, for de som ikke vet det.Første gang jeg så bilde av Jonas i nettavisene, trodde jeg at de hadde funnet et bilde av B.H.H fordi Jonas hade lukket profil på facebook, så de fikk ikke tak i bilde av han.

Det er også flott at Paradise Hotel er i gang igjen. Ja, jeg har sett to episoder. Man kan ikke dømme noe før man har sett det selv. Og dommen er som følger: Jeg får vondt i øynene, ørene, hjertet og sjela av å se på de stakkars menneskene, som egentlig burde vært skjermet for seg selv og sperret inne på lukket institusjon. Er Paradise Hotel egentlig en psykiatrisk institusjon i Mexico, hvor de sender det verste av det verste fordi foreldrene deres ikke klarer å ta seg av de lengre og lar Triana Iglesias gjøre det for de? Jeg syntes i alle fall oppriktig jævlig og inderlig synd i foreldrene til gærningene.

Jeg syntes også synd på foreldrene til han som var storbonde på Farmen denne uka. «Pellemannskit»? Jeg har faktisk ikke i mine levedager hørt et verre uttrykk.