Kildare Village

by Julie Marlen Engel

På fredag var jeg i Kildare Village, som er et designer outlet utenfor Dublin.

Bussturen, som var gratis, tok 45 min fra college. Fra sentrum tar det sikkert en times tid. Kildare Village består av mange små butikker som selger merkevarer for en billig penge. Noen av merkene de har er Ted Baker, DKNY, Juicy Couture, Hugo Boss, Ralph Lauren, Levis, Nike, Reebok, All Saints, Calvin Klein, Clarks og Karen Millen.

Jeg og Ingvild på bussen.

De hadde mye dritt og noe fint. Jeg gjorde et varp da jeg kjøpte en Levis 501 shorts til 95 kroner. Jeg kjøpte også to Nike-topper til 200 kroner og to fine motebøker til 200 kroner. Vi spiste på restauranten og tok bussen hjem igjen. Vi var der i rundt to timer og det var egentlig nok. Den beste butikken var Nike, men det var ikke så mye billigere enn i vanlige sportsbutikker i Dublin. Solbrillene i Kildare var svært dyre.

Jeg anbefaler de som bor i Dublin til å ta en tur dit, men hvis du er på ferie så er det ikke verdt å bruke tid på det, med mindre du eeelsker de rosa joggedressene fra Juicy.

Søte Heidi og Marlene.

Heidi og Ingvild kjøpte treningstøy på Nike og Marlene var strålende fornøyd med sine nye, and very much needed, lommebok fra Ted Baker. Til den nette sum av 34 EURO.
Vi var enige om at det hadde vært en fin tur.